Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Shadow of The Tomb Radier İnceleme ve Eleştiri.
#1
Evet arkadaşlar forumda uzun zamandır yoktum ve Shadow of the Tomb Raider ile bir dönüş yapayım dedim. Steam için yazdığım incelemeyi sizlerle de paylaşmak istedim. Her ne kadar Tomb Raider'i çok sevsem de eksiklerini de bu incelem de yazdım ki satın almayı planlayan arkadaşlar için bir bilgilendirme olur diye düşündüm. Şimdiden iyi eğlenceler.


LARA CROFT İLE MEZAR SOYGUNLARINDA YENİ BÖLÜM
 
     Her ne kadar Tomb Raider’in Türkiye’de ki en büyük hayranı ve koleksiyoncusu olsam da burada yazacak olduğum inceleme yazımda objektif olup hem artıları hem eksileri ile her şeyi siz diğer oyuncu arkadaşlara aktarmaya çalışacağım. 40+ saati aşan oynama sürem ve şuan hali hazırda tüm başarımlarını toplamak için New Game+ modunda kastıran biri olarak oyunun suyunu çıkarmama çok az bir süre kaldı. İşte bu durumdayken size ilk izlenimlerimi ve genel olarak serinin son halkası olan Shadow of the Tomb Raider hakkında birkaç bilgi vermeyi uygun görüyorum. Ve herkes hazırsa Lara’nın bu son yolculuğu hakkındaki incelememize başlayalım.
     Tomb Raider’in tüm oyunlarını birçok kez bitirmiş ve büyük bir hayranı olarak son üç oyunun kendi içinde bir hikâye örgüsü ile bağlı olması aslında son çıkan oyununda merak konusu idi. Çünkü artık konu kendi içinde bir sona bağlanacak ve hikâye bitecekti. Serinin ilk oyunu ile başlayan güzel çıkış birçok oyuncu ve oyun çevresi tarafından çok beğenilmiş ve ikinci oyun olan Rise of the Tomb Raider ile üzerine birkaç ufak değişiklik ve çokça da makyaj ile devam ettirilmişti. Ama üçünü oyunun olan Shadow of the Tomb Raider ile var olanın üzerine sadece makyaj eklenmiş ve birazcık daha cilalanıp devam ettirilmiş olduğunu gördüm oyun boyunca. Oyun grafik açısından ilk iki oyundan bir tık daha iyi ama bu grafiği güzelleştiren asıl mekân tasarımlarının ayrıntıları aslında. Oyun mekânlar olarak hem çok fazla ayrıntı içeren hem de manzara olarak size enfes görüntüler sunan bir oyun. Yani sadece ana konuyu takip he karede etraftan resim kaydetmeye çalışırken kendinizi bulmanız çok normal. O yüzden oyunun grafikleri çağ atlamasa da atmosferi tamamlayan mekân tasarımları ve karakterler her şekilde göz okşuyor. Burada karakter tasarımı konusunda yapımcıların Lara’nın yüz mimiklerinde çok fazla zaman ayırdıkları ve ruh halinde olan her değişime birebir şahit olmanızı sağladıklarını göz önünde bulundurmak gerek. Ama aynı hassasiyeti oyundaki NPC’lerden beklememek gerek onu da eklemek zorundayım. Oyun bir önceki oyunlarda olandan fazla aksiyon barındırmıyor diyebilirim. Sinematik anlatımın ve birkaç ufak tefek QTE’nin dışında aksiyonunu oyuna resmen baharat gibi serpiştirmişler. Oyunun ilk başında biraz ortalarında birazcık daha sonlarına doğru artan bir dozda ve en sonda tavan yapıp hızlıca yanıp sönen bir saman alevi kıvamında bir aksiyona sahip yapım. O yüzden elinizdeki silahlar ve araç gereçler ile çok fazla bir şey yapamıyorsunuz. Düşman olmadığı için ben ok ile bolca hayvan filan avlayıp hayvanlardan materyal toplama için kullandım diyebilirim silahları. O ise başlı başına bir durum ona da döneceğiz. Oyunda aksiyon hem biraz tatsız hem de insana yetmiyor işte bu yüzden çoğu oyunda yapılan şey burada karşımıza çıkıyor. Aksiyona doyamayanlar için oyun bittikten sonra tüm Skilleriniz ve Gear Upgradeleriniz ile New Game+ moduna başlayabilir ve ilk oyuna başladığınız andaki eli boş dımdızlak biçare Lara’dan farklı olarak daha hazırlıklı ve güçlü bir Lara ile oynama şansınız var. Ama yok ben oynadım zaten bir daha neden oynayayım modunda iseniz o konuda diyecek bir şey yok zaten. Ben bile sırf son kalan 2 başarımı almak için oynuyorum ve Yan görevleri ve Challengeları es geçere bitirmek için uğraşıyorum. Kısacası oyunda aksiyon arayanların çoğunlukla yaşayacağı aksiyon bir yerlere tırmanmak, atlamak, zıplamak, tutunmak ve hayvan avlamak. Ama oyunda sunulan düşman ile değişik şekillerde kapışmak üzerinde ilginç teknikler deneme hevesiniz bu durumların azlığı yüzünden kursağınızda kalıyor. O yüzden sadece oyunu bitirenler bundan biraz mahrum kalacak olsa da aksiyon kısmını diğer öğeler ile dengelemeye çalışmış yapımcılar belli ki.
 
SENARYO MU? NEREDE?

      Oyunun senaryo kısmı ise bana göre zayıf ve etkisiz kalmış. Bütün bir oyun boyunca ve iki oyundur devam ettirilen konu işleniş olarak çok dişe dokunur şekilde işlenememiş. Özellikle de oyun sonu benim için resmen bir facia oldu diyebilirim. Yani oyunun sonu geldiğinde ben neyim, burada işim ne, ne yaptık şimdi ve ne oldu şimdi gibi sorular oyun bitiminde akan yazılar çıktığı ana kafamda belirdi ve öylede kaldı. Yani senaryo olarak iyi bir tatmin duygusu yaşadım diyemeyeceğim. Her ne kadar oyun içinde gittikçe büyüyen bir merak uyandırılmışsa da oyun tarafından sonunda nokta iyi bir şekilde konulamamış gibi geldi bana. Oynayanlar zaten bunu hissedecektir. İlk oyunun verdiği tatmin duygusu burada bizimle değil diyebilirim. Oyunun en üst paketini satın alanlar için sunulan 8 yan görevin ise resmen zaman kaybı olduğunu belirtmem gerek. İkinci oyunda var olan Baba Yaga gibi bir DLC vardı ve oyuna çok iyi yedirilmişti. Ama burada ki yan görevler resmen angaryadan başka bir şey değildi diyebilirim.  Quest veren NPC’ler ile yapılan birkaç soğuk ve sıkıcı muhabbet sonrası oraya git buraya git kıvamında ilerleyen sorularda da pek bir aksiyon ve bulmaca bulmak mümkün değildi. Bence oyunun bütünlüğünü bozmamak amacı ile ikinci oyundaki Baba Yaga DLC’sinde olduğu gibi bir şekilde sunulmuş olsalardı o zaman farklı olabilirdi belki ama bu oyunda yan görevler sadece başarımını almak isteyen benim gibi oyuncular tarafından yapılacak birkaç ufak tefek ayrıntıdan başka bir şey değil.
 
TARIM VE SANAYİ LARA’DAN SORULUR.

     Oyuna ilk bölümden beri oturtulmaya çalışılan bir crafting sistemi var. Ama nedense bu tarz oyunlarda eğreti duran ve bir türlü oturmayan bir yapı bana göre. Crafting olayının MMORPG ve RPG tarzı oyunlarda gayet sırıtmadan durduğuna inanan biri olarak bu tarz bir oyunda nasılda bir işkenceye dönüştüğünü, oyunun konu anlatımını ve sürükleyiciliğini baltaladığını ve de hiçbir işe yaramadığını söylemem gerek. İkinci oyundan beri hoşuma gitmeyen ve birçok zamanınızı alana skill geliştirme ve Craft yapma mekanikleri çok saçma geliyor bana. Birinci olarak şöyle düşünün siz koskoca Lara Croft’sınız ama daha oyuna adım atar atmaz acemi gibi ne hızlı nişan alabiliyor, ne su altında nefesinizi uzun tutabiliyor ne de gizlilik ve dövüş konusunda tecrübeniz var. Ama her ne hikmetse etraftan çiçek böcek toplamaya başladığınız anda XPler biriktikçe Skill alıyor ve gittikçe bir ölüm makinesine dönüşüyorsunuz. Ee biz ilk oyunda Lara’nın acemiliğini yaşamadık mı? Neden her oyunda ilk oyun gibi en baştan olaya acemi bir Lara olarak başlıyoruz.? Ne anlamı kaldı üçüncü oyunun? Kısacası üç oyundur sıfırdan başla sonra bir şeyler toplayarak ve Craftlayarak daha ölümcül ve de yetenekli bir maceracı ol tekniğinden kurtulamadık. Bu konu çok can sıkıcı çünkü gerçekten can sıkıcı bir durum. Koskoca Lara ormana düşüyor ve o ana kadar öğrenemediği her şeyi tekrar yeniden öğreniyor. Neymiş New Game+ modunda hepsiyle oynayabilecekmişiz. Kim bir oyunu yeni bitirince hemen daha zor bir şekilde aynı oyuna ve senaryoya başlar ki. Hele günümüzde her şeyin anlık olarak tüketilip sonrasında hatırlanmadığı bir zamanda. Oyunda sadece skillleri yükseltmiyoruz. Etraftan çiçek, böcek, değişik materyaller, hayvan derisi ve çalı çırpı toplamaktan da geri kalmıyoruz. Bunlarla da bir sürü malzeme yapıyoruz kendimize ama her ne hikmetse silah ve silah malzemesi yapamıyoruz. Bir zaman sonra materyaller o kadar çok birikiyor ki onları gidip şehirlerde ki belli satıcılara gidip satmamız ve onlardan otomatik silah, yay, tabanca ve değişik teknolojik aletler satın almamız gerek. Buraya kadar hadi sineye çektik olayı da benim anlamadığım dağların arasında ki gizli Maya kabilesinin pazarında duran baldırı çıplak abimizde Lazer, Susturucu, Otomatik ve Yarı otomatik silahların ne işi var. Tenceresinde bir şeyler kaynatıp satan ablamıza ne demeli kadından bir şey satın almak istediğinizde bu saydıklarımı nereden bulduğunu da sormak isterdim ama yok işte. Oyunda ki anlamsız durumlardan biride bu. Merchantların oyuna çok fazla bir etkisi ve katkısı yok. Ama garip durdukları kesin. Oyun boyunca edinilen 4 ana skilliniz mevcut. Bunlar kendiniz iyileştirme, fokus, dayanıklılık ve dikkat. Ve gerektiği yerde topladığınız bazı su altı bitkileri ve değişik bitkilerden yararlanıp kullanıyorsunuz bu özellikleri. Ama dediğim gibi aksiyonun çok az olduğu bir oyunda Fokus, Dayanıklık ve Sağlık pek kullanılmıyor. Sadece oyunun son anlarında biraz işime yaradı çoğu. Dikkat özelliğini ise etrafta bir şeyleri ararken birkaç kez kullandım. Sağlık zaten kendiliğinden iyileştiğinden yavaş yavaş aksiyon dışında kullanma şansım dahi olmadı. Kısacası bir oyun boyunca uğraşıp edindiğiniz birçok özellik çoğunlukla hiçbir işinize yaramıyor tam olarak. Sadece oyunun süresini uzatmaya yarayan bir eklenti gibi bu özellikleri arttırmaya çalışmak.
 
HATASIZ YAPIM OLMAZ

     Son yıllarda hatasız çıkan bir yapım görmek neredeyse hayal gibi bir şey. O yüzden belli bir dönem oyun ilk çıktığı andan itibaren kullanıcıların deneyimledikleri ve gözlemledikleri birçok hataya bende şahit oldum. Ve bu şekilde bu hatalarla boğuşarak bitirmek zorunda kaldım güzelim yapımı. Her yeni oyunun kaderinde olan Shadow of the Tomb Raider’de de mevcuttu. Oyuna iyi hazırlanmıştım hâlbuki sistem olarak iyi bir sistem kullanıyor ekran kartı olaraksa şuan piyasadaki en iyisine sahibim (GTX 1080 Ti) ama gelin görün ki bir önceki oyunda yaşadığım dış mekânlarda ki FPS kaybı sorunları burada da yakamızı bırakmıyor. Tek bir fakla gariptir ki bu sefer dış mekânlarda değil iç mekânlarda karşımıza çıkıyor bu sorun. 130-110 FPS aralığında oynadığım oyun bazı iç mekânlarda bir dakika içinde 4-5 defa FPS drop yiyip bazen 1-2 saniye donup tekrar devam ettiği bolca oldu. Ve oyunun sonuna kadar gözlemlediğim bu problemi benimle birlikte oyunu satın alan bir diğer arkadaşımda bolca yaşadı. Ve ben kafayı kırmaya çok yaklaşmıştım. GTX 1080 Ti gibi bir kart ile bile bunu yaşıyorsam ne yapmalıyım derken sorunun genel bir sorun olduğu ve birçok kişi tarafından yaşandığını görüp rahatladım. Ama oyunun sonuna kadar bu sorunla boğuşmak zorunda kaldım. Sadece bu da değildi tek sorunumuz birçok kez etrafta dolaşan NPC lerin ve diğer karakterlerin yerlerde sürünmesi, kullandıkları araç gereçlerin vücutlarına saplanmış gibi durması ve olur olmadık yerlerde durmaları diğer ufak meseleler zaten. Oyundaki FPS drop gibi oyuncunun oyun keyfini baltalayan bir diğer durum ise çoğu zaman karakterin istenilen hareketleri grafiklerin azizliği (görünmez duvarlar, tutunulmayan yerler, kayan zemin vb.) yüzünden yapamaması oldu. Ama belki de en önemlisi ve en can sıkanı oyunun sonuna doğru 4-5 defa yaşadığım ve “Out of transient heap space allocating ….. bytes” uyarısı ile oyunun kapanmasına neden olan bir hata. Ayrıca oyun içinde craftladığım bir eşyanın bir türlü olmaması ama oyunun benden craftlarken harcadığım materyalleri silmesi ve son olarak da oyun içinde yapmış olduğunuz başarımların Steam tarafından algılanma sorunu var tabi. Kısacası birçok sorun ve eksik şuan için mevcut ama bunlar yamalarla giderilmeyecek şeyler değiller. Sadece benim gibi oyuna daha ilk anında giriş yapmış olanlar oyun deneyimini baltalayan ve hayal kırıklığı olarak hafızada yer eden etkenler.
 

YAŞAYACAK MI DOKTOR BEY?

Buraya kadar benden hiç beklenmeyecek şekilde bir eleştir yağmuruna tuttuğumun farkındayım oyunu ve bu birçok kişiyi şaşırtmıştır da eminim. Ama oyunu oynayacak olan ve daha önceki serileri oynamış olan arkadaşlar için objektif olmam gerekiyordu. Son tahlil de SOTTR önceki oyunların üzerine çok fazla bir şey katmasa da en azından bir şey kaybetmemiş görünüyor. Yani oyundan alacağınız deneyim en kötü önceki oyunlardaki ile aynı kalacaktır. Ama asla oyundan beklentinizi yüksek tutmamanızı öneririm. Yine klasik göze hoş gelen mekânlar, yine güzel animasyonlar (özellikle Lara’nın animasyonları ve tatlılığı sizi sizden alacak. Resim çekmekten geri duramayacaksınız) yine uğraşılacak ve çözülecek tonla bulmaca, ağızda tatlı ve küçük bir tat bırakan aksiyon ve her şeyin ötesinde yine Lara Croft olma şansı bile oyunu oynatmaya yetecek şartlar olarak tek başına yeterli. Grafiksel ve teknik sorunlar giderilir o sorun değil ama oynanış açısından olanlar maalesef aynı kalacak.  Şu an için fiyatı göz önünde bulundurulduğunda biraz daha beklemekte fayda var. Fiyat düşüşünü beklerken var olan hatalarda giderilmiş olur arada. Ama oyunun oynanabilirlik ve size sundukları hala klasik bir Tomb Raider deneyiminin altında değil. Sadece çok fazlası için beklentide olmayın yeter. Geri kalan yönleriyle yine eğlenceli ve güzel bir macera olmuş.
Oyun bittikten sonra giren bir video vardı ve şuan için oyundan bir patch ile çıkartılmış galiba. Eski oyunları bilenler için güzel bir sürpriz yapılmıştı ama şuan için oyundan yok sanırım. Bu sahneyi merak edenler için linki aşağıya bırakıyorum isteyen bakabilir. Video oyun için bir Spoiler içermemekte o yüzden rahat olabilirsiniz. Yeni bir macerada görüşmek üzere hoşçakal Lara……..


Link: https://www.youtube.com/watch?v=m9rGxNQvI0A
 
+ Klasik Tomb Raider deneyimi.
+ Mekânların güzelliği sayesinde fotoğraf çekmekten kendinizi alamayacaksınız.
+ Müzikler atmosferi inanılmaz tamamlıyor.
+ Oyun boyunca bulmacaya doyacak olmanız ve bulmacaların zor olmaması.
+ Lara’nın enfes güzelliğinin ve animasyon teknolojisinin fark edilmesi.
 
- Gereksiz skill ve craft mekanikleri.
- Merchant ve Quest veren NPC’lerin oyunda gereksiz durması. Ayrıca Merchantlarda satılan eşyaların anlamsızlığı.
- Yan görevlerin insanı bayan görev yapısı ve aksiyondan yoksunluğu.
- Grafik, kontrol ve bazı oyun içi mekaniklerin hataları. Ayrıca oyunun kapanmasına neden olan ilk gün hataları (teknik hatalar zamanla giderilebilir. Bu çok da bir eksi olarak görülmemeli)
- Her oyuna ilk oyundaki acemi Lara gibi başlama sıkıcılığı.
- Aksiyon duygusunu tam olarak yaşayamama.
- Ve hiç tatmin duygusu yaşatmayan “Senaryo”
[Resim: header_zpso2x2cn8h.jpg]
#2
Ben oyunu oynayamadım sistemim yetersiz olduğu için fakat bir çok Türk/Yabancı youtuberın çektikleri videoları izledim.İçlerinde kendi fikirlerini de aktararak video çekenler de vardı,sadee hikayesel olarak oyunu oynayan da vardı,oyundaki her türlü alternatif/yan senaryoları oynayanlar veya her materyali toplayanlar da vardı vardı.Oynanış hakkında yaptığım eleştiriler ne kadar doğru olur bilmem fakat oyundaki yapay zeka diye bir unsurdan bahsedemeyiz çünkü bu sanal varlıkların beyni yok resmen.TR-2013'ü oynadım sırf kıyas yapabilmek için.Ve üçlemenin ilk oyunundaki yapay zeka diğer ikisine taş çıkartır.İlk oyun çıktığı zamanlar sürekli çatışma halinde olmaktan dolayı çok fazla sitem etmiştim çünkü YAY kullanıyorduk çoğunlukla YAY! Mermi çabuk bittiği için ve cephane temin etmek zor olduğundan artık bıkmıştım ok atmaktan(kafiyeli oldu. Laugh)Bir de yayı germe süresi ve animasyonları diğer 2 oyunda gerçekçi olsun diye çok yavaşlatılmış ve bozulmuş.Belkide ben geliştirmediğim için öyledir.Topla-üret sistemini geliştirelim diğer serilerde derken çok daha karmaşık ve sıkıcı hale getirmişler her seferinde(bu arada ROTTR oynadım,bitirdim sistemim açısından her ne kadar zor olsa bile.)Videolardan izlediğim kadarıyla da son oyuna hatırı sayılır bir sürü yenilik getirmişler aslında.Kendini çamurla kamufle etmek,su altı mekanikleri,kalabalık şehirlere girmek,mekan tasvirleri gibi farklı bir sürü alanda gelen özellikler hatırı sayılır bu yeniliklere örnek verilebilirler.Ayrıca ilk oyunun senaryosunu çok basit bulmama rağmen vallahi kıymetini bilememişiz.Resmen ilk oyunun senaryosu içlerinde en iyisi,senaryonun oyunda hem sinematik kestiler hem de oyundaki aksiyon sahneleri açısından işlenişi yine içlerinde en iyisi.Gri bir renkte bitip acı,tatlı,ekşi,tuzlu,baharatlı her türlü tadı tattırıp sonuca bağlanabilen tek senaryo yine ilk oyunun senaryosuymuş.İlk oyunda o kadar çok aksiyon sahnesi varmış ki hatta...Hep yüreğim ağzımda,heyecan içinde oynadım TR-2013'ü.Benim kişisel,olumsuz,en büyük eleştirim ilk oyunun çok güzel olması fakat Tomb Raider'a hiç benzememesiydi.Bana göre bir pazarlama taktiği,isim satma projesiydi.Sonuçta bunu yapmak onların da en büyük hakkı aslında.Tüccar olmak zor iş ne de olsa.Son oyunun sesleri eski serileri hiç aratmadı bana kalırsa.Cidden çok gerildim videoları izlerken.ROTTR'ı da senaryosu sebebiyle çok eleştirmiştim,sanırım çenemi(yada parmaklarımı) tutmam gerekiyor aksi takdirde oyun daha da kötüleşecek.Biz eleştirdikçe senaryo eksilere doğru geriledi.Spoiler verip deli gibi eleştirmek isterdim ama o zaman daha az kişi okur.Gizliden bahsetmek istiyorum oyunu oynarken anlayacaksınız.Lara eskiden bir sürü dili çok iyi bilir,konuşur ve anlardı.Anlaşamadığının alnının çatına kurşunu sıkardı.Soytarı kılıklı ne idüğü belirsiz birinin kendine neler yapmasına izin veriyor.Ha bir de ben hep diyorum Underworld mekaniklerinden sonra 2013'te attan inip eşeğe bindik diye.Boşuna Doppelgänger(Lara's Shadow) gibi bir karakter beklentisiyle ümit kurdum.Oyunda eski serilere görsel,sessel,mekaniksel vb. alanlarda özellikle TR-AOD'a çok gönderme var.Bunlardan biri TR-AOD'dan,silinen,uzun mesafelere atlarken Lara'nın zıplama animasyonu.Oyunu izlerken bile çok eğlendiğim yerler oldu.
Peki şimdi ne olacak sorusunu çok merak ediyorum aslında ben.Lara eski Lara Croft'a yaklaşacak mı,yaklaşır mı?
[Resim: giphy.gif]
#3
Bu oyunda oyun sonu videosu sonradan bir patch ile değiştirildi. Ve o değiştirilen oyun sonun linkini yukarıda vermiştim. Eğer onu izlersen aslında akıllarında bir şeyler olduğunu anlarsın. Hem eski oyunları sevenler içinde güzel bir sürpriz olmuştu. Ama nedense bir anda bir patch ile oyun sonu değiştirildi. Şimdi bekleyip neler olacağını göreceğiz.
[Resim: header_zpso2x2cn8h.jpg]
#4
Evet onu da izledim.Hatta şu anki halini de biliyorum.Yalnız her iki sonun da farklı bir serüvenin ipuçlarını barındırdığını söyleyebiliriz.TR-The Last Revelation kuşkusuz en iyi Tomb Raider serilerinden biri.Bulmacalar,mekanlar,senaryo,karakterler,oynanış,sürükleyicilik,Antik Mısır'ın o muhteşem cazibesi ve daha fazlasıyla efsane bir oyun.Tomb Raider-Anniversary ile de Antik Mısır'ı konu alan her içeriğin yeniden tasarımıyla ne denli güzel olabileceğini gördük.Şu an yama atılmış ekstra oyun sonu kesitiyle bence Antik Mısır'a bir göz kırptılar.Senin paylaştığın videoda ise Hindistan'dan geliyordu sanırım mektup.Uncharted-the Lost Legacy de çok beğenilmişti,ben o oyunu da videolardan biliyorum. Laugh Hint Mitolojisi de çok güzel.Belki ikisi bir oyunda bulunabilir yada gelecek ayrı iki serinin ipuçları verilmiştir.Yada değiştirdikleri senaryo üzerinden devam ederler.Bu da Von Croy geri dönüyor demek olur.Belki daha havalı bir isimle,daha genç,çok daha akıllı ve zorlu biri olarak karşımıza çıkar.Yeter ki 2 sene 3 sene beklemesinler.Zaman akıp gidiyor yahu! Bir an önce çıkarsınlar yeni serileri oynayalım.
[Resim: giphy.gif]
#5
Bulmacalari uzerinde hic durmamissin. Oyunun en cok ovguyu hak eden yani bence bulmacalariydi gunumuzdeki oyunlariyla kiyasladigimiz zaman zaten Tomb Raider sadece bulmacalariyla on plana çıkabilir. Gerek hikayedeki gerek yan mezarlardaki butun buacalar çok guzel tasarlanmis ve dusunulmus. Acikcasi benim Tomb Raider oyunlarindan beklentim bulmaca cozmek ve kesif yapmak. Adam oldurmek Tomb Raider da hic ilgimi cekmiyor oyle bir oyun oynamak istesem zaten Tomb Raider oynamam. O yuzden bu oyun beni onceki iki oyundan daha cok tatmin etti. Tabi genel kitle benle ayni dusunmuyorc Mr Green Senaryo konusunda daha da gelistirebilirler kendilerini ama bir sonraki oyundaki aksiyon duzeyinin bu oyunla ayni olmasini isterim.
#6
Oyunda var olan tek şey güzel bulmacalar ve ki o bu oyunun vazgeçilmez ve değişmezi. O yüzden bulmacalar yerli yerinde ve önceki seriler gibi gayet yerinde ve dozundaydı. Ben daha çok eksik yönlerini anlatmak istedim.
[Resim: header_zpso2x2cn8h.jpg]


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Shadow Of The Tomb Raider bonis2 57 3,080 13-10-2018, Saat: 11:25 PM
Son Yorum: ricall
  [SPOILER] Gamescom Shadow of the Tomb Raider Reol 0 106 21-08-2018, Saat: 03:36 PM
Son Yorum: Reol

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi