Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Shadow Of The Tomb Raider
#1
SHADOW OF THE TOMB RAIDER
[Resim: Shadow-of-the-Tomb-Raider-art.jpg]

FRAGMAN



OYUN İÇİ GÖRÜNTÜLER

[b][Resim: 81a4dlsgovl-ac-sl1500--1524781530588.jpg]
[/b]
[Resim: 81i-ite1c5l-ac-sl1500--1524781530592.jpg]

[Resim: 81slxrabenl-ac-sl1500--1524781530595.jpg]

[Resim: 81yifvvtgrl-ac-sl1500--1524781530597.jpg]

[Resim: 913slvf7eil-ac-sl1500--1524781530605.jpg]

[Resim: 91qymbdqfll-ac-sl1500--1524781530600.jpg]

[Resim: 91uuc7mtn1l-ac-sl1500--1524781530603.jpg]

[Resim: 91bkrhofnxl-ac-sl1500--1524781530599.jpg]
[b][Resim: 91vh-uefcyl-ac-sl1500--1524781530604.jpg][/b]

SİSTEM GEREKSİNİMLER[b]İ[/b]

En Düşük Sistem Gereksinimleri
  • İşletim Sistemi: Windows 7 (64-Bit)

  • İşlemci: Intel i3-3220 veya muadili bir AMD işlemci

  • Bellek: 8 GB

  • Ekran Kartı: Nvidia GTX 660 / 1050 veya AMD Radeon HD 7770

  • DirectX: DirectX 11

  • Sabit Disk: 40 GB
Önerilen Sistem Gereksinimleri
  • İşletim Sistemi: Windows 10 (64-Bit)

  • İşlemci: Intel Core i7 4770K @3.40 GHz veya AMD Ryzen 5 1600 @3.20 GHz

  • Bellek: 16 GB

  • Ekran Kartı: NVIDIA GTX 1060 (6 GB) veya AMD Radeon RX 480 (8 GB)

  • DirectX: DirectX 12

  • Sabit Disk: 40 GB

ÇIKIŞ TARİHİ: 14 Eylül 2018
PLATFORMLAR: PC, PS4, XBOX ONE 
[Resim: giphy.gif]
#2
Bildiğiniz üzere reboot üçlemesinin son oyunu olan Shadow Of The Tomb Raider bu yıl çıkıyor. Oyunun Orta Amerikada geçiceğinden eminiz ve ikinci mekan olarak Italya Venice'de de geçebileceğini söylüyorlar. İnternette sızan konsept tasarımları ve fragmandan dolayi daha karanlık ve gizemli bir oyun olacağını düşünüyorum. Siz, fragman ve yayınlanan ilk resim hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce bu oyunla beraber Tomb Raider oyun serisi noktalandı mı yada bundan sonra nasıl bir yol izleyecekler? Fikirlerinizi yazarsanız sevinirim forum pek aktif değil siz yorum yapıp forumu biraz aktifleştirelim lütfen. Smile Bu arada yeni oyun için ana sayfada üst başlık kurulmamış o yüzden genel sohbet kısımına açtım yeni başlık açılınca bu konuyu oraya taşırsanız çok iyi olur. Smile
[Resim: giphy.gif]
#3
noktalansa iyi olur eski larayı özleyenlerdenım.
illa bişey yapacaklarsa anniversary gıbı eskı oyunları yenılesınler.mesela aod olsun. oynayısı cok kotuydu aod un. hıkayesı grafıklerı cok kotu olmasa da oynayısı fena.koşamıodu bile.
taklaları tırmanısı saymıyorum. yada aod un devamıo olsun. oyun bıttıgınde kurtıs hala yaşıyor mu dusuncesı olusmustu. onun ustunden bıle yurunebılır
#4
Özlediğimiz tomb Raider atmosferine dönucez galiba. Antik mekanlar falan.
[Resim: 210yrn6.jpg]
#5
(03-04-2018, Saat: 08:13 PM)J.J.Croft Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Özlediğimiz tomb Raider atmosferine dönucez galiba. Antik mekanlar falan.

Bu oyundan tek beklentim özlediğimiz oyunlara geri dönmesi ve sonunda herkesin bildiği Lara Croft olması. Amin   Mr Green
[Resim: giphy.gif]
#6
Tomb Raider 2013 çıktığı zaman oynamıştım. Hatta sırf ismi hatrına bitirmiştim oyunu. Rise of the Tomb Raider'ı denemedim bile. Nasıl bir oyun olduğunu hiç merak etmedim. Gameplay videosunu bile izlemedim. Açıkçası Shadow of the Tomb Raider'a karşı tutumum aynı olacak. Oyun nedir, nerelerde geçiyor falan hiç umrumda değil ve merak etmiyorum. Bu tarz oyunlar oynamak istesem zaten piyasa açık dünya atlamalı zıplamalı hayatta kalma oyunu kaynıyor gidip onları oynarım . Malesef Crystal Dinamics Dişi Uncharted'ı Tomb Raider diye kakalıyor bize. Underworld'den sonra Tomb Raider efsanesi benim için bitmiştir. Umudum eski oyunların revize edilmesi.
#7
(04-04-2018, Saat: 08:02 AM)KAM Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Tomb Raider 2013 çıktığı zaman oynamıştım. Hatta sırf ismi hatrına bitirmiştim oyunu.  Rise of the Tomb Raider'ı denemedim bile. Nasıl bir oyun olduğunu hiç merak etmedim. Gameplay videosunu bile izlemedim. Açıkçası Shadow of the Tomb Raider'a karşı tutumum aynı olacak. Oyun nedir, nerelerde geçiyor falan hiç umrumda değil ve merak etmiyorum. Bu tarz oyunlar oynamak istesem zaten piyasa açık dünya atlamalı zıplamalı hayatta kalma oyunu kaynıyor gidip onları oynarım . Malesef Crystal Dinamics Dişi Uncharted'ı Tomb Raider diye kakalıyor bize.  Underworld'den sonra Tomb Raider efsanesi benim için bitmiştir. Umudum eski oyunların revize edilmesi.


ben gameplay izledim rise of the TR ın. TR 2013 ten bır farkı yok emın ol Surprised
#8
(04-04-2018, Saat: 08:02 AM)KAM Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Tomb Raider 2013 çıktığı zaman oynamıştım. Hatta sırf ismi hatrına bitirmiştim oyunu.  Rise of the Tomb Raider'ı denemedim bile. Nasıl bir oyun olduğunu hiç merak etmedim. Gameplay videosunu bile izlemedim. Açıkçası Shadow of the Tomb Raider'a karşı tutumum aynı olacak. Oyun nedir, nerelerde geçiyor falan hiç umrumda değil ve merak etmiyorum. Bu tarz oyunlar oynamak istesem zaten piyasa açık dünya atlamalı zıplamalı hayatta kalma oyunu kaynıyor gidip onları oynarım . Malesef Crystal Dinamics Dişi Uncharted'ı Tomb Raider diye kakalıyor bize.  Underworld'den sonra Tomb Raider efsanesi benim için bitmiştir. Umudum eski oyunların revize edilmesi.

Fikrine saygı duyuyorum hatta bazı yazdıklarına katılıyorum ama Underworld'un ne kadar kotu eleştiriler aldığını ve çok az sattığını unutmayalım. Bence Tomb Raider'in temiz bir başlangıça ihtiyacı vardi. Eskisinden tamamen farklı bir karakter oluşturdukları için bende Cyristal'e kızgınım ama seri Underworld ile bitseydi şuan Tomb Raider'in unutulacağından şüphem yok. En azından yeni oyunlarla hâla gündemde yer edinebiliyoruz. Umarım bu yeni oyun hem eski serinin hayranlara hem de yeni hayranlara hitap eder. Smile
[Resim: giphy.gif]
#9
Sorun zaten Tomb Raider'ın yeni nesil oyuncuların isteklerine göre uyarlanması. Lara Croft'un yeni bedene bürünmesinden ziyade asıl sorun oyunun tamamen değişmesidir. Underworld beğenilmesede veya satmasada hikayesiyle, oynanışıyla ve bulmacalarıyla bir Tomb Raider oyunuydu. Yeni nesil Tomb Raider'a alternatif çok oyun var. Açık dünya hayatta kalma öğeleri içeren oyun istiyorsam ve Tomb Raider markası benim için birşey ifade etmiyorsa Legend of Zelda Breath of Wild oynarım (ki şu an switch'te bayıla bayıla oynadığım tek oyun). Hayatta kalma öğeleri bakımından şu an türünün en iyi örneği. Bulmaca desen yeni nesil Tomb Raider'ın tüm oyunlarındaki bulmacalardan daha fazla shrine var oyunda. Yani demek istediğim yeni Tomb Raider'a alternatif oyun her platformda var. Ama o beğenilmeyen Underworld'ün bile emsali yoktu. Benim gibi düşünen insanların önemsediği şey Tomb Raider oyununun gündemde kalması değil zaten. Bahsettiğiniz temiz başlangıç yeni oyuncuları etkilese de benim gibi eski Tomb Raider fanları için hayal kırıklığıdır.
#10
(04-04-2018, Saat: 03:35 PM)KAM Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sorun zaten Tomb Raider'ın yeni nesil oyuncuların isteklerine göre uyarlanması.  Lara Croft'un yeni bedene bürünmesinden ziyade asıl sorun oyunun tamamen değişmesidir.  Underworld beğenilmesede veya satmasada hikayesiyle, oynanışıyla ve bulmacalarıyla bir Tomb Raider oyunuydu. Yeni nesil Tomb Raider'a alternatif çok oyun var. Açık dünya hayatta kalma öğeleri içeren oyun istiyorsam ve Tomb Raider markası benim için birşey ifade etmiyorsa Legend of Zelda Breath of Wild oynarım (ki şu an switch'te bayıla bayıla oynadığım tek oyun). Hayatta kalma öğeleri bakımından şu an türünün en iyi örneği. Bulmaca desen yeni nesil Tomb Raider'ın tüm oyunlarındaki bulmacalardan daha fazla shrine var oyunda. Yani demek istediğim yeni Tomb Raider'a alternatif oyun her platformda var. Ama o beğenilmeyen Underworld'ün bile emsali yoktu. Benim gibi düşünen insanların  önemsediği şey Tomb Raider oyununun gündemde kalması değil zaten. Bahsettiğiniz temiz başlangıç yeni oyuncuları etkilese de benim gibi eski Tomb Raider fanları için hayal kırıklığıdır.

 Dogrudur klasik serinin hayranlari icin kotu bir durum gercekten. Bende reboot oyunlarını oynadigimda Legend veya Underworld deki kadar zevk almıyorum ama piyasadaki cogu oyundakinden daha fazla zevk aliyorum ve hala markanin hayrani olcak kadar tatmin ediyor beni. Olaylara genel olarak pozitif bakiyorum. Bir de Rise oyununu oynamadiysan bir sans vermeni isterim oyunun hikayesindeki bulmacalar ve yan görev olarak girdigimiz mezarliklardaki bulmacalar 2013 oyunundan kat be kat daha iyi. Tabi yine secim size kalmış.   Oki Mr Green
[Resim: giphy.gif]
#11
(04-04-2018, Saat: 08:02 AM)KAM Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Tomb Raider 2013 çıktığı zaman oynamıştım. Hatta sırf ismi hatrına bitirmiştim oyunu.  Rise of the Tomb Raider'ı denemedim bile. Nasıl bir oyun olduğunu hiç merak etmedim. Gameplay videosunu bile izlemedim. Açıkçası Shadow of the Tomb Raider'a karşı tutumum aynı olacak. Oyun nedir, nerelerde geçiyor falan hiç umrumda değil ve merak etmiyorum. Bu tarz oyunlar oynamak istesem zaten piyasa açık dünya atlamalı zıplamalı hayatta kalma oyunu kaynıyor gidip onları oynarım . Malesef Crystal Dinamics Dişi Uncharted'ı Tomb Raider diye kakalıyor bize.  Underworld'den sonra Tomb Raider efsanesi benim için bitmiştir. Umudum eski oyunların revize edilmesi.

Bence Rise of the Tomb Raider'ı oynamayarak çok büyük bir hata yapmışsınız. Zira bütün Tomb Raider oyunlarını bitirmiş biri olarak en beğendiğim tomb raider'lardan biri oldu. 2013 konusunda maalesef katılıyorum, evet çok kolaydı fakat Rotr emin olun kolay değil. 

Rotr hem eski oyunlardaki hem de 2013'teki mekanikleri çok iyi bir şekilde düzenleyip oyuna yedirmiş. Ve Lara, klasik serideki Lara'ya çok benziyor. (Tabii o kadar profesyonel değil fakat acemi de değil. Sürekli bağırıp durmuyor.) Ne 2013'teki kadar acemi ne de klasik serideki kadar profesyonel tam ortası bulunmuş ve çokta güzel bir oyundu. Mekan tasarımları da bir şahane olmuş. 2013'ün en beğenmediğim yanı mekan tasarımlarının kötü olmasıydı. Rotr'da defalarca manzara izlerken buldum kendimi.

Bulmacalar konusuna gelirsek ise bulmacalar çok iyi düzeyde ayarlanmış. Ne klasik düzeyde ki kadar zor ne de 2013'teki kadar basit. Hayatta kalma hissini kullanmadıktan sonra son derece zorlayıcı bulmacaları vardı. Ben açıkçası I, II, V, VII, Legend, Underworld'de bu kadar zorlanmamıştım bu oyundaki kadar. 

Underworld konusuna gelirsek bence serinin en kötü oyunlarından biriydi. Benim hiç beğenmediğim bir oyundu. Legend ise zaten 2013'ten bile basitti. Tomb Raider sayılamayacak kadar kısaydı bence o oyun. Square Enix 3'lemesi arasından bir anniversary zorlayıcı o kadar oda remake zaten.

Rotr'daki bulmacalar I, II ve IV düzeyindeydi biraz. (IV biraz daha zorlayıcı nedeni ise bölümler arası geçişten kaynaklı.) Açıkçası ben böyle olmasını sevmiştim biraz daha zorlayıcı olabilirdi tabii fakat III düzeyinde de olmasını istemezdim şahsen.
#12
(04-04-2018, Saat: 03:35 PM)KAM Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sorun zaten Tomb Raider'ın yeni nesil oyuncuların isteklerine göre uyarlanması.  Lara Croft'un yeni bedene bürünmesinden ziyade asıl sorun oyunun tamamen değişmesidir.  Underworld beğenilmesede veya satmasada hikayesiyle, oynanışıyla ve bulmacalarıyla bir Tomb Raider oyunuydu. Yeni nesil Tomb Raider'a alternatif çok oyun var. Açık dünya hayatta kalma öğeleri içeren oyun istiyorsam ve Tomb Raider markası benim için birşey ifade etmiyorsa Legend of Zelda Breath of Wild oynarım (ki şu an switch'te bayıla bayıla oynadığım tek oyun). Hayatta kalma öğeleri bakımından şu an türünün en iyi örneği. Bulmaca desen yeni nesil Tomb Raider'ın tüm oyunlarındaki bulmacalardan daha fazla shrine var oyunda. Yani demek istediğim yeni Tomb Raider'a alternatif oyun her platformda var. Ama o beğenilmeyen Underworld'ün bile emsali yoktu. Benim gibi düşünen insanların  önemsediği şey Tomb Raider oyununun gündemde kalması değil zaten. Bahsettiğiniz temiz başlangıç yeni oyuncuları etkilese de benim gibi eski Tomb Raider fanları için hayal kırıklığıdır.

Ne yazık ki dediğiniz doğru, video oyunlarıyla doksanlı yıllarda tanışmış, autosave dahi olmayan oyunları görmüş geçirmiş, bir bölümü geçemediğinde dergilerdeki veya internetteki tariflere başvurmaya, kısaca zorlanmaya alışkın ve bundan keyif alan bir grup ile, en ufak bir zorlukta sıkılıp oyunu bırakan bir grup şu an karşı karşıya, ve yapımcılar uzun bir süredir bu ikinci kitleye hitap etmek adına ilk kitleyi gözden çıkarmış durumdalar, Tomb Raider serisi de tabi bu durumdan nasibini fazlasıyla aldı. Crystal Dynamics, Legend ile çok başarılı bir çıkış yapmasına rağmen serinin hayranları tarafından fazla "yeni nesil" bir oyun olması nedeniyle eleştirildi, buna karşılık Underworld 'de aksiyonu daha az macerası daha çok, eski Tomb Raider 'lara daha yakın bir oyun hazırlamaya çalıştılar, ancak hikayenin ve karakterlerin zayıflığı, oyun mekaniğindeki ve kameradaki sorunlar ve çeşitli benzer nedenlerde Underworld yeterince satmayınca Crystal 'e tabiri caizse "Biz eski oyunlara benzer bir oyun yaptık tutmadı işte" deme hakkı doğdu ve bu reboot olayına girdiler, kullandıkları formül başarılı olunca bunu Rise of the Tomb Raider 'da devam ettirdiler, belli ki Shadow of the Tomb Raider da aynı çizgide ilerleyecek.

Ancak aslında oyun dünyasında ufaktan ufağa yeni bir akım doğuyor, yakın geçmişte yayınlanan (Silent Hills) P.T. demosu, saç baş yoldurtacak bulmacalar içeriyordu ve bütün oyuncu grupları arasında olağanüstü popüler oldu, kimse bulmacalar zor diye oyunu bırakmadı, yine Resident Evil 7 de çoğu pek komplike olmasa da bulmacalar içeriyordu ve son dönemin en tutulan oyunlarından oldu. Bu durum bence gösteriyor ki Tomb Raider da yeniden eskisi gibi kaliteli bulmacalar sunmaya başlasa yeni nesil oyuncuların bunu sevmemesi için hiçbir neden yok. Umarım yapımcılar yakın zamanda bu durumu fark edip böyle bir yola girmeye cesaret ederler. Zaten Shadow ile üç oyundur aynı konsepti devam ettirdiklerinden kredilerini tüketmiş ve yeni bir konsept geliştirmek durumunda kalmış olacaklar.
[Resim: Untitled-3_zpsedb89537.png]
#13
(04-04-2018, Saat: 03:35 PM)KAM Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sorun zaten Tomb Raider'ın yeni nesil oyuncuların isteklerine göre uyarlanması. Lara Croft'un yeni bedene bürünmesinden ziyade asıl sorun oyunun tamamen değişmesidir. Underworld beğenilmesede veya satmasada hikayesiyle, oynanışıyla ve bulmacalarıyla bir Tomb Raider oyunuydu. Yeni nesil Tomb Raider'a alternatif çok oyun var. Açık dünya hayatta kalma öğeleri içeren oyun istiyorsam ve Tomb Raider markası benim için birşey ifade etmiyorsa Legend of Zelda Breath of Wild oynarım (ki şu an switch'te bayıla bayıla oynadığım tek oyun). Hayatta kalma öğeleri bakımından şu an türünün en iyi örneği. Bulmaca desen yeni nesil Tomb Raider'ın tüm oyunlarındaki bulmacalardan daha fazla shrine var oyunda. Yani demek istediğim yeni Tomb Raider'a alternatif oyun her platformda var. Ama o beğenilmeyen Underworld'ün bile emsali yoktu. Benim gibi düşünen insanların önemsediği şey Tomb Raider oyununun gündemde kalması değil zaten. Bahsettiğiniz temiz başlangıç yeni oyuncuları etkilese de benim gibi eski Tomb Raider fanları için hayal kırıklığıdır.

Ben de Zelda Breath of the Wild'u oynadım fakat çok dediğiniz shrinelar çocuk eğlendirir cinsten zorlukta, eklenmiş olmak için eklenmişler. Çok olmasının hiçbir getirisi yok. Ayrıca abartıldığı kadar iyi bir oyun olduğunu da düşünmüyorum. Tomb Raider'la da pek bağdaştığını sanmıyorum. Eski Zeldaları ise oynamadım, onlar klasik TR oyunlarına benziyor diye duydum bir şey diyemeyeceğim o konuda.
[Resim: 0lCZ7jM.jpg]


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [SPOILER] Gamescom Shadow of the Tomb Raider Reol 0 81 21-08-2018, Saat: 03:36 PM
Son Yorum: Reol

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi