Konuyu Oyla:
  • Toplam: 78 Oy - Ortalama: 3.04
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tomb Raider 2 - Dagger Of Xian Yorumlar!!!
#1
s12 
Tomb Raider 2 hakkındaki yorumlarınızı ve anılarınızı burada paylaşabilirsiniz...
[Resim: sign.png]
#2
ilk oyunum daha 4 yaşında iken tanımıştım halam oynar ben izlerdim
hatırlarım catacombs of the talion ve temple of xian bölümlerinde nasıl korktuğumu. catacombs ta yetiler gelir bende zavallı pistollerimle bi umut yok etmeye çalışırdım Laugh
kare biçiminde kartal bi boss vardı zifiri karanlık açmışım son ses bi bağırdı kendimi satürnde buldum Laugh
bi merdiven vardı diving area da çık çık bitmiyo nerdeyse uyuklayacaktım
çıkıp save ettikten sonra acısını laradan çıkardım LaughLaughLaughLaugh onu durmadan aşaa atıyodum nha nha nhaaaa
en sevdiğim bölüm venediktir çok güzeldi ama bayağı karışıktı Laugh
opera house valla bu kadar uzun bi bölüm görmedim Laugh
[Resim: dantesiggl3.jpg]
#3
ya benim venedikte ödüm patlıyordu çok korkarak oynuyordum nedense venedik bölümlerini.hele o tekneyle bombalı yer olayını anca anlamşıtım.olsun şimdi bir tr2 fanı olarak karşınızdayım.:-)
[Resim: titlescreen-panorama01-thumb.jpg]
#4
İlk oynadığımda beni en çok etkileyen 40 Fathoms, Wreck of the Maria Doria, Living Quarters, The Deck bölümleriydi özellikle The Deck resmen büyülenmiştim bu bölümde. Underworldde de bol su altı olması dileğiyle :P .
#5
yha bu oyunla büyüdüm ben abim saolsun öle alıstım bu oyuna tr 2 den basladık oynaya oynaya lara benim ablam sayıldı valla [Resim: icon_lol.gif]
#6
süpeeer bir oyun eee lara oynar da kötü olur mu hiç oyun değil mi [Resim: icon_lol.gif] [Resim: icon_razz.gif] [Resim: icon_e_biggrin.gif] [Resim: icon_e_smile.gif] [Resim: icon_e_wink.gif]
#7
aynen sana katılıyom Lara Croft gönüllerin sultanı Laugh
#8
ilk göz ağrım olan TR2 yi yaklaşık 10 yıl önce oynamış ve defalarce bitirmiştim.bütün bölümlerini ezbere biliyordum.otobüste,dolmuşta arkadaşlarıma oyun çözümü anlatırken çevremdekilerin bana garip gözlerle baktığını çok iyi hatırlarım.oysaki ben de onlara garip gözlerle bakıyordum nasıl böyle bir zevkten mahrum kalabiliyorlar diye.
Grafikler,hareketler vs. yeni tr oyunlarına göre zayıf kalsa da Tr2 de hakikaten çok iyi tasarlanmış bölümler,bulmacalar ve yapılar var.
#9
ilk tomb raider ım ilk bitirdigim tr oyunu beni larayla tanstıran oyun[Resim: icon_rolleyes.gif][Resim: icon_rolleyes.gif][Resim: icon_rolleyes.gif]
Rise of Bomb Maker
#10
Zevkle oynadım ve bitirdim bulmacaları çok güzeldi tr2'nin.Okadar uğraştım bitirdim sonunda geldi beni öldürdü[Resim: icon_e_biggrin.gif]
[Resim: imza2jt9.jpg]
#11
Bu oyunda benim hayatım geçti hihi ilk 5i bitirmiştim ama sadece 2. kalmıştı her ne kadar aradıysam bulamamıştım ama sağolsun bir arkadaşım bana cdyi bulumştu ve çok sevinmiştim..
[Resim: lgjdt.gif]
#12
TR ile onla tanıştım bidaha bırakamadım Gül
#13
ps1 imi babam3 yaşımda almış yani 1999 bu oyunu 5 yaşımda oynadım save dosyası olmadığı için opera housede hani plakalar düşüyoya uçurumda oraya kadar savesiz gelirdik babamla en sonunda sveyi bulduk öyle bitirdik ejderhayıda 455 kez öldürdük sonra ben filmi izleyip ejderhanın göğsünden bıçağı söktüm heryıl bu seriyi bitiriyoruz ağlamak istiyorum
         ONCE AND FUTURE ADNVENTURER.FOR HER.
[Resim: dBQ8rCW.jpg]


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  tomb raider 2 beyaz ekran sorunu özgün arı 0 500 24-06-2018, Saat: 06:56 PM
Son Yorum: özgün arı
s01 Tomb Raider 2 Android laracroftt 0 673 25-07-2017, Saat: 05:16 PM
Son Yorum: laracroftt
s11 Tomb Raider 2 - Dagger Of Xian Yardım!!! MoBy 107 64,465 31-10-2016, Saat: 10:33 PM
Son Yorum: Gene Lane
s01 [Etkinlik] Part II (Okyanus) Hep Beraber Tomb Raider 2 Oynuyoruz anka 47 32,019 18-12-2014, Saat: 01:18 PM
Son Yorum: ozgurka
s01 [Etkinlik] Part I (Çin-İtalya) Hep Beraber Tomb Raider 2 Oynuyoruz anka 55 41,875 09-12-2014, Saat: 12:48 PM
Son Yorum: ozgurka

Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi